TospikDefneninAnnesi Merhabalar. 4. Ayımızdan beri tadımlar yapıyoruz. Şimdi ise 6. Aya geliyoruz 10 gün sonra. Ek gıdayada başlayacağız. Merak ediyorum ek gıdaya geçen anneler bebeklerine kaç öğün ne kadar miktar gıda veriyorsunuz ve ne aralıklarla emziriyorsunuz? Yardımcı olursanız sevinim 😘 ayrıca instagramda çok güel ek gıda tarifleri gördüm üstelik çoğu şeyi minik kavanozlara koyup yapmışlar. Sizde o kavanoz ölçüsü ne kadar olmalı?