Defnelinaa inşallah sizdede bişey çıkmaz hayır canım ilaç falan kullanılmıyor belliki seni google korkutmuş bıngıldağının erken kapanması çok kötü yada ilaç kullanılcak bişey değil bıngıldan kapandıktan sonra her ay baş ölçümü yapılıyor başı büyürse normalindne fazla ozaman doktorlar bakar zaten ama bıngıldak kapandıktan sonra her ay düzenli ölçümlerde normal çıkarsa ilaca falan hiç gerek yok korkma