Denizpasam Merhaba arkadaşlar, Karaca hüp kahve makinesi kullanan var mı? Memnun musunuz? Kararsız kaldım, fiyatı şuan 300 tl kendi sitesinde 30tl de ayrıca düşüyor 270 e geliyor, memnun olan yada olmayanlar yazarsa sevinirim ☺️
Ysfmt Denizpasam benimki karaca hatır 350liraya almiştim.gayet memnunum.onun bi de sütlü kahve yapanı var ona da bakabilirsiniz.süt de ısıtılabiliypr
Denizpasam serenittyyy arzum okka var, tefal köpüklüm kafam karıştı iyice, fiyatı iyi karaca nın ama bilemedim 🤷🏻♀️
Denizpasam ecemm-6161 sen de mi kullanıyorsun cnm, köpüğü oluyor değil mi? Ben de tefal in elektrikli cezvesi var köpüğü az yapıyor da ondan önemli bnm için 😋
ecemm-6161 Denizpasam arkadasım var kullanıyor benim devtefal var köpüğü az olıyor ayben arkadasım var ama güzel yapıyor köpük ben cezvede kendim pişirmeye başladım cokta bol köpüklü yapıyırum püf noktaları var 😂 herkes cok sasıırıyır ablam bile diyor ben böyle köpüklü pişiremiyotum nereye gitsem bana yaptırırlar kahveyi öyle diyim kahve kolik olduk 😂😂
Denizpasam Ysfmt teşekkür ederim cnm, evet gördüm farklı modelleri var ama fiyat olarak bu uygun geldi baya 🥰