Mom091 ben bi dilim alıyorum çekirdek üzerinde kalıyor, üzerindeki kapuk zaten kolayca ayrılıyor olgunlaşmışsa..
Ya yoğurtla ya başka bi meyveyle ezip veriyorum ya da pankek falan yapıyorum.. Pekmezle tatlandırıyorum..
Kalanı da kesilmiş olan kısmı zeytiy yağına buluyorum tamamen streç filme sarıyorum hava almıycak şekilde dolaba kaldırıyorum. Hava alırsa kararıyor.