seleno arkadaşlar kızımın bu sabah kolları bu haldeydi neden oldu anlamadım daha önce böyle birşey yaşayanınız oldu mu ? Daha 2,5 aylık
Ldy seleno sıcaktan olmuş olabilir veya siz bi şey yediniz anne sütünden bebeğe geçti allerji de olabilir değişik bi şey yediniz mi
ZumrAsel seleno geçmiş olsun büyük ihtimal alerji. Benim kızım alerjik ordan biliyorum. Emziriyorsaniz sutunuzden geçmiştir ne yediğinizi düşünün ve yemeyi kesin geçerse ondan kaynaklıdır
seleno Ldy ZumrAsel Bu sıralar sütüm olmadığından mamaya geçtik doktorda bir ara şüphelendi inek sütü alerjisinden ama net değildi dermatologdan randevu aldım bu çarşamba ona da görünecek öyle ise alerjik mama kullanmak zorunda kalacağım emin olmak için sizlere de sormak istedim teşekkür ederim inşallah geçici birşeydir.
ZumrAsel seleno inşallah canım bizim de süt ürünlerine var başka şeylere de var tabi. Siz bu süreçte süt ürünleri tüketmeyin ne olur ne olmaz.
seleno ZumrAsel valla böyle gördükçe içim gidiyor. Üstüne geçmeyen saçlarında konakta var kızımın onunla da boğuşuyoruz. En doğru teşhisi dermatolog koyacak bakalım ne diyecek bekliyorum.
ZumrAsel seleno Zeytinyağı öneririm konak için, banyo öncesi diplerine sürüp sık bir tarakla tarayın yavaşça dikkatlice o şekil de giderttim ben.
sarpinko tum vucudunda varsa alerjidir.ama kol ve bacaktaysa onemli bir dokuntu diil diyip doktor bizi gondermisti gunluk dus istiyorum demisti.3-5gune kecer dedi oylede oldu.sadece kol ve bacaktaydi bizimki
assd15 sarpinko bizimde sadece kolda.Geçen dışarı çıktığımızda sıcak havada uzun kol giydirmişiz sonrada böyle oldu kolu.Sadece duşla mı geçti? Nemlendirici vs kullandınız mı?
sarpinko assd15 hayir kullanmadim.saf gul suyu varsa onunla silin doktorum bunu onerdi ama bizde yoktu.ben ne olur ne olmaz diye kan tahlili yaptrdim sknti yoktu tahlillerde.hatta su an bacaginda var gunluk dusunu aldriyorum hafflemeye basladi.
seleno ZumrAsel denedik canım bütün yöntemleri hiç biri geçirmedi bu sıralar bebek yağı iyi geldi Konak kremi ile birlikte sürdüm inşallah geçmesini bekliyorum
seleno agustos_bocegim çocuk doktoruna gittik alerji olabilir dedi ama net birşey konuşmadı bizde o yüzden dermatologdan randevu aldık