omseyma Merhaba, benim bebeğimin uyurken kafası çok terliyor, uyanınca kalktığı yer sırılsıklam oluyor. Aynı şeyi yaşayan var mı? Normal mi acaba?
Kara_Melek omseyma Aynısı bizde de var. 6aylık. Hala devam. Ter bezleri tam gelişmediğinden, bizim gibi koltuk altı vs.den ter atamadığından bu şekilde terliyor demişti doktor.
Matmazella Benim kızımda öyleydi doktor normal demişti doğduğundan bu yana öyle 4 yaşında hala aynı🤷🏼♀️Yaz kış kafası terler