balannesiii Kuzular aranızda bu mamayı kullanan varmı? Memnun kalan kabızlık problemimiz var kendimiz cok yapamıyoruz aptamil önerdi doktor ama çözmedi önerirmisiniz acaba bu mamayı? İnternette arastırdım coğu kişi aptamilden bebelac gold mamasına geçmiş cokta memnunlar ama?🥰
Cinaregehatice balannesiii Aptamil zaten kabız yapan bir mama aşırı derecede gaz yapıyor doktor nasıl önere biliyor anlamıyorum Emin ol her bebeğe Aptamil Çok fazla gaz yapıyor Bebelac Gold kabızlık için birebir Oğlum 14 aylık hala kullanıyorum
Cemilev balannesiii Daha önce bizde aptamil kullanıyorduk kabız oldu sonra bebelac gold geçmiştik o iyi geldi verdiğin gibi çocuk kakasını yaptı
EzgiDuru balannesiii aptamilin normali degil conformili gaz icin oncelikle. Benim kzim similac kullaniyor su an ama icmeyi sevmiyor mama bitince bebelac gold u denemeyi dusunuyorum bende . Burda yorunlara baktim cogunluk memnun gibi
balannesiii Cinaregehatice humana kullanıyordum o yaramadı dedi doktor aptamil anne sütüne en yakın mamaymıs onu önerdi ama cocuk aynı yine cıkamıyor hatta aptamilden sonra kakası daha sert oldu humana kullanırken bu kadar sert değildi😢
balannesiii Cemilev sağol canım teşekkür ederim bende eşime ondan aldırıcsm bizim bebiş bazen meme emmiyor bağırıyor sadexe o zamanlar mama veriyorum günde 1 yada 2 kere ama neden kabız olsun ki bebeğim yarayan bişey veriyim teşekkür ederimki tekrar♥️
balannesiii EzgiDuru ben burda gördm cok inceleyemedim internetten arastırdım baya kişi öneriyor bencede sende benim gibi değiştir canım🙈
EzgiDuru balannesiii evet alip deneyecegim bakalim. Hemde elimin altinda bir mama olur carrefour da falan satiliyor. Similac ya ebebekten ya da internetten soylemem gerekiyor cunku 🥰