Gizemcellat oğlumu gördüm şimdi daha iyi olsakta oda kitapları yırtar, topu alır başka yere firlatirdi, legolardan kuleleri bizarsi. Şimdi daha iyiyiz ama hala yaptığı oluyor. Zamanla asiyorlar😂 ben boya yaptırıyorum çizim yapmaya bayilirdi tabi kağıt verirdim masayı çizerdi, beni çizerdi ama yapmasını icin alanlar verirdim. Hoplardık zıplardik, saklambaç çok sever hala seviyor, birşey yaptımı gel sen bakayım buraya diye kovalamac oynariz, kuleleri yikmasi için defalarca dizerim yıksın diye sonra sonra alıştı oda yapmaya 😂😂😂 şuan 27 aylık kendisi yapsada hala bozma etme meraklısınız dökme devirme bir numaramız 😂😂