SevgiliOglum Arkadaşlar kargolarım geldi ama olmayan ürünleri iade etmem gerek tam kapanma sürecinde bu işlemi nasıl gerçekleştirebilirim elimde kalsın istemem başka ihtiyacımızı alırım o parayla çünkü bilgisi olan bilgilendirebilir mi?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi SevgiliOglum tam kapanma içerisinde iade süresini 30 güne çıkarmış trendyol. Kargolar cumartesi de açık elden gidip verebiliesiniz yakınsa yürüyerek
SevgiliOglum Kuzeybabyy AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aaa öylemi çok teşekkür ederm haberim yokdu gerçekden yürüme mesafesinden uzakdalar kapanma süreci bitince yaparım artık tekrar sağolun 🌺
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi SevgiliOglum Rica ederim. Yinede trendyol asistan ile görüşebilirsiniz. :)