Urazinannesi2808 Dr. Vedat Baş’a giden var mı? Memnun musunuz ? Muayene ücreti hakkında bilgi almak istiyorum. Yardımcı olabilir misiniz??🌸🤗
Zeyna_ Urazinannesi2808 ben gitmedim ama yaklaşık 3 sene önce bir arkadaşımın çocuğunu takip ediyordu. Aşırı memnundu ve cevremden hep onu öneri olarak duydum Baska hastane bebek hemsireleri bile hep onu onerdiler farklı farklı hastanelerde