Merhabalar, bu üçüncü kez mastit oluşum daha öncekileri bi şekilde açabilmiştim. Ama 1 haftadır gögsümdeki sertlik bitürlü gitmedi. Masajlar ılık duşlar meme ucundaki beyaz tıkanıklar hepsini yaptım ama olmuyor artık agrısı omzuma vurdu. Sağlık ocağına gittim Largopen antibiyotik ilaçını verdiler. Kullananlarınız var mı? Bebeğe etkisi oluyor mu? Birde böyle olup çare bulabilen😔