Minikpandailay aynı tarihte başvuru yapmışız bende de öyle duruyor ama ben hep gidip PTT ile görüştüm haber falan vermediler normalde adıma yatmış para ama haberim yok diye iade edilmiş sonra ikinci fazda ihtiyaç sahibi olduğum için tekrar yattı adıma onuda haber vermediler ama şans eseri PTT ile konuşurken yatmış paranı dediler öyle almıştım Allah’ıma şükürler olsun cidden ihtiyaç sahibiydim o zaman ilaç gibi gelmişti bu üçüncü fazda hiç başvuru yapmayanlar içinmiş sadece inşallah yine benim gibi ihtiyacı olanlara çıkar