
Kızlar geçen sene başvuru yapmıştım te koronanin İlk zamanlari. Çıkmadı. Çıkacağını da sanmiyodum zaten de. Burada duyuyorum ikinci üçüncüyü alanlar varmış. Ben yeni bir başvuru bile yapamıyorum resimde görüldüğü gibi kalıyor. Nasi oluyo bilgisi olan ? Herkes faydalanmış bi ben kalmışım yardım almayan😒😏