Ya arkadaşlar ben gerçekten çıldırıyorum uyumuyor ya saat 2 oldu sabahın köründe kalkıyor ama yaptığı zaten tek bir uyku onu da uyumuyor deliricem ya bas bas ağlıyor uyutmayayım diyorum sersem gibi dolanıyor ağlayarak. Sinir krizleri geçiriyorum az önce kafa attı dudağımı patlattı. İçimden sayıp sabrediyorum ama kendimi lavaboya atıp çığlık atıyorum resmen bir çocuk uyumaz mı ya 🤯🤯🤯