Yaseminnn46 Merhaba anneler, sağdığınız sütü bebeğinize neyle veriyorsunuz biberondan korkuyorum açıkçası meme reddi yapar diye
Mylittleponyy Yaseminnn46 ben sütüm yetmiyor diye mamayı biboronla verdim bir ara meme dedi yaşadım bir arada biberon reddi
oyaacool Yaseminnn46 eğer ucu çok kolay akmayan bir biberon kullanırsanız bence meme reddi olmaz. Ben geceleri bazen sağıyorum acıkıp uyandığında eşim kalkıp biberonla besliyor bende uyuma fırsatı buluyorum hiç sıkıntı çekmedim biberon memesi çok az akıtıyor aynı kendi göğsümüz gibi bu sebeple meme reddi de hiç olmadı şükür.
Egehaninannesi Yaseminnn46 philips avent naturel kullanıyorum. meme reddi yaşayınca biberon kullanmak zorunda kaldım . Ara ara meme emmeye başladı. Biberona devam ediyorum. Memnunum
Daphnemom Ben doğduğundan beri biberon kullanıyorum hiç meme reddi yaşamadım bi ara biberon reddi yaşadım ama
oyaacool PrincessDuru biberon önemli değil aslında ucu önemli birden fazla biberon emziği aldım en az akıtanını süt sağma makinemle çıkanda buldum