Aşı sırası bana geldi. Emziriyorum. Biontec olmayı düşünüyorum. Fakat emzirmeyle ilgili herhangi bir veri olmadığı için kafamda soru işaretleri var. İki dozu da olan var mı? Herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı? Bu konuyla ilgili araştırma yapan, doktorlarla konuşan var mı? Ne düşünüyorsunuz?