Tüm ürünlerimi kelebekten aldım. Koltuk takımı gıcırdamaya başladı. Yemek masasını çatlağı vardı 2-3 ay sonra fark ettik.geldiler tutanak tutup gittiler. 1 sene oldu arayan soran yok. Parası ile değiştirin dedik onu da yapmadılar. Kelebek pişmanlıktılar .30 bin TL yakın nakit para verdik.2020 şubatta evlendim. Düşünün bu kadar kısa sürede