Zeyzey26 https://resimyukle.link/i/MykO6 https://resimyukle.link/i/MytNX kızlar sonunda başardım jöle kıvamında oldu
Sevgilimmm Zeyzey26 Tebrikler 🥰🥰 benimki böyle olmadi yani sıvı şekildeydi buz torbalarina atıp buzluğa koydum. Acaba faydası olmaz mı aylardır katıyorum bebeğimin yemeklerine
Zeyzey26 Sevgilimmm benimkinde dediğiniz gibi oluyordu ama herkes jöle kıvamı olcak diyince bide böyle saklaması kolay oldu kaşık kaşık poşetledim çok kısık ateşte 10 saat pişti
VelardaEdiz Sevgilimmm bende sizin gibi yapıyorum illa jole olmasına gerek yok bence aynı şey et suyu et suyudur ona bile şükür yani😁
Zeyzey26 semaahmet kemikleri bir gece suda bekletin ardından kısık ateşte ağzı kapalı 10 saat pişirdim soğuyunca 1 gün dolapta bekledi