Zeynep_adem58 Kizlar 8 gunluk oldu ama hala dusmedi arkadasima gonderdim baya islak diyor bir gun arayla banyo yaptiriyorum kuruluyorum hic islak birakmiyorum neden dusmuyor bu kadar gecikmesi normalmi
Yenidennn Zeynep_adem58 bizim 16.gün düşmüştü, doktorum bana göbek düşüne kadar banyo yaptırma demişti. Sizde temiz bir mendili göbeğine koyun da suyu iyice gitsin. Bezi ütüleyip koyun mikropları kırılsın
1prens1prensesannesii Zeynep_adem58 normal şuan canım. Benim oğlumun 21.gün düşmüştü. 1 aya kadar normal demişti doktorumuz sadece kuru tutun. Güzel temizleyin
Zeynep_adem58 1prens1prensesannesii cisi zibinina gecmisti tam karnina islanmis boyle cıvımisti gobegi mumun erimesi gibi ondanmi boyle.oldu diyorum acaba
Gamzelina_33 Zeynep_adem58 biz sadece ilk iki gün yaptırdık sonra düşene kadar yaptırmadık bir pazar doğdu diğer pazar düştü çok şükür ıslak kaldıkça düşmesi uzar bence bir süre yaptırmayın bırakın kurusun
birfincantuzruhu Zeynep_adem58 kuru kalması lazım ona çok dikkat etmek gerekiyor 14. güne kadar düşmezse doktora danışın bizim 3. gün düşmüştü
Eylusunannesiii Zeynep_adem58 bizim 10 gunlukken dustu 14 gune kadar normal karşılıyorlar bende endiselenmistim neden dusmedi diye doktorumuz boyle soyledi
Happyblue Zeynep_adem58 banyoya ara verin isterseniz o biraz etkiliyor. Ben göbeği düşene kadar yaptırmaktayım tercih ettim sadece siliyordum bedenini ona rağmen 10. Günün sonunda düşmüştü. Islandoğı için sizin biraz daha sürebilir aslında normal bir süreç endişe etmeyiniz 🤗
Aybalamm Zeynep_adem58 keşke banyo yaptırmasaydın göbek düşene kadar pek önermiyolar banyoyu. Yaptırınca da çok iyi kurutmak gerekiyor. Benim kızımın 9 günde düşmüştü göbeği hiç yıkamamıştım düşene kadar
Benanneyimanne Zeynep_adem58 göbekbağı kuruyup düşene kadar banyo yaptırılmayacagnı soyledı doktorumuz 4. Gunu gecesi düştü sonra banyo yaptırdım bence bekleyın kurusun
Bebegimm1 Zeynep_adem58 ismini tam hatirlamiyorum doktor gobek bagina ilac vermedi mi ben onu kullaniyordum 1haftada dusurdu ama normal düşer yani 7gun de dusmustu bizimki
Ef24 Bizim 13 günlükken düştü 10-15 günde düşmesi normal kabul ediliyor banyo da yaptırmıştık ama iyi kurulamak gerek