Hipatya HiraNurveAnnesiii sanırım aile ve sosyal politikalar bakanlığına gitmek gerekiyor herkes alabiliyor biz de daha gidemedik bilen birileri yazar şimdi 🌸
leynanin_pembemantosuu HiraNurveAnnesiii sigortalıysanız yada eşiniz sigortalıysa yararlanabiliyorsunuz süt parası doğum yaptığınız zaman hastane adınıza başvuru yapıyor zaten doğum parası içinde ilçenizde bulunan aile sosyal hizmetlerine gidiyorsunuz başvuru için sizin ve bebeğinizin kimliği ile
Asya94 HiraNurveAnnesiii bana dün emzirme ödeneği yatmış 232 TL doğum parası da aile ve sosyal hizmetlerine başvurulması gerekmiş öyle biliyorum … ama onun 5 senesi var 5. Yaşa kadar alınabılıyor o meblağ keşke bu pandemi döneminde o da otomatik PTT ye yatsaydı daha iyi olurdu tabi …
leynanin_pembemantosuu HiraNurveAnnesiii ben almadım bilemiyorum ama duyduğum kadarıyla sigortalı kimse onun hesabına yatıyor ptt ye sorabilirsiniz