acemianne__ Ay sakın pes edip uymayın şu çok bilmiş gibi görünüp hiç bir şey bilmeyen teyzelere. Sadece bol bol emzirmenizi öneririm, unutmayın ki çocuk sadece açken ağlamıyor gazı vardır veya sancı çekiyordur başka başka bir sürü şeyler olabilir. Hele ki şekerli su vs. aman diyim. Çok zor ama kulaklarınızı tıkayın böyle söylemlere. Gerekirse kovun gitsin amaaaan 😂