Kızlar malum bahar geldi temizlige başlayanınızda vardır illaki ben daha başlamadım evimin her yeri boyanacak boyacı girecek içine boya bitince temizleyecegim ve ben gri renge boyatmayı düşünüyorum gri tonu çok seviyorum ve grinin hangi tonları daha güzel olur sizce sizinde eviniz boyalımı boyalı ise hangi renkte hadi kızlar fikirlerinizi bekliyorum ☺️