Huzurum Doğum ve emzirme süreci hariç 3 senedir kullanıyorum. Gece yatmadan önce kullandım hep baş ağrısı bulantı falan yapmadı. Kilo, kıllanma vsde yapmadı. Nasıl kullanacağını zaten doktorunuz anlatmış ben çok memnunum. Bırakınca hamile kaldım. Düzenli kullanırsanız koruması yüksek