mutlukalp21 3 ay 15 günlük kızımin boğazında hirilti var sanki öksürse düzelecek. Neden olur süt kalmış genzi akmış gibi
Serifeelifasel mutlukalp21 canım fizyolojik serum l satılıyor ondan al sık tabi doktoruna danış bebeklerde genelde oluyor o hırıltı
Mircet mutlukalp21 benim kızımda da vardı tek başına hastalık belirtisi olarak görmemişti doktor ama için rahat etsin diye doktora götürebilirsin canım normal demişti doktorumuz
mutlukalp21 Serifeelifasel var serum fizyolojik sabahları sıkıyorum burnundan demekki sabah ock oluyor zaten yada hık tuttuğunda aman hasta olmasında
mutlukalp21 Mircet çok sağolun 13 gün kaldı 4.ay kontrolünde sorcam üşütme olsa ateş kusma olurdu diye acele etmiyorum
mutlukalp21 Helloduruko yok canım ne ben ne eşim kullanmıyoruz sigara hiç içilmedi. Geniz eti falan mı acaba
Nohutannesi mutlukalp21 kusarken falan genizlerine kaçırıyorlar. Burnunu yıkayın bol serum fizyolojikle. İnternette doktorun yıkama videosu var o şekilde yıkayın. Zamanla düzeliyor. Çok kusan bir bebekse yada reflülüyse daha uzun sürer normal yani