Merhaba arkadaşlar, bebeğim 6 aylık. Bir anda hızlı hızlı ağızdan nefes alıp veriyor. Heh heh heh heh diye ses çıkarıyor. Heyecandan olabilir diye düşündüm ama normal zamanda da yapıyor. Birkaç saniye bu şekilde sürüp bitiyor. Bu durumu yaşayan oldu mu acaba, daha önce açılan postlar olmuş ama bir sonuca varamadım.