Selam anneler🙋🏼♀️ kızım dün 18 aylık aşısı hepatit a oldu,gece olduğunda yüksek ateş ishal kusma halsizlik ile acile gittik doktor normal olduğunu söyledi sanırım en zor aşı buymuş biraz araştırma yapıp doktor arkadaşla görüştüm. Bu süreci bizim gibi geçiren oldumu var mı yada endişe ediyorum ilk defa kızımı bu kadar ateşle görüyorum her çocukta bu reaksiyonlar oluyor mu bilen varsa yazabilirse çok sevinirim 🙏🏻