Mirosunannesi aynı yollardan geçiyoruz, muhtemelen bebeğiniz kolik, tabi en doğru teshisi doktor koyar, benim bebeğim saatlerce ağlardı, hiçbir sey kar etmezdi, simdi maşallah daha şükür, ben de oturur bebeğimle ağlardım. Şuan 3 bucuk aylığız tek sorunumuz gece uykuya dalarken yaklasık 3 saat ağlaması ama buna şükür diyorum.Gececek sakin kalmaya çalışın, çok zor, çok üzülüyor insan.