Mirosunannesi Kızlar bebeğim huysuz 10. Günden başlayan gaz sancısı var bi gün öyle ağladı ki çatlıcak gibi acile götürdük bişeyi yok dedi dr. Gaz ilacı falan kullanıyoruz ama kendi huysuz bi bebek gündüz uykuları 10 dk 10 dk yatırdığımla kaldırdığım bir oluyor bazen çığlık çığlığa ağlıyor uyumamak için ama gözlerinden uyku akıyor 😫 iyi geceler çayı papatya falan herşeyi denedim yok yani. 2 aylık bebeğim ve ben şimdiden tükendim. Karnım ağrıyor hep mi böyle kalıcak diye düşünüyorum bide ailemizden uzaktayız nasıl seyahat edicem onla onu düşünüyorum bu sorumluluk duygusu beni çok yıprattı 😭 (dün hiç abartısız öyle boş boş 2 saat ağladı duş aldırdım masaj yapıyorum vs yok saat 10da pes etti artık ) hep böyle mi kalıcak benim gibi olan var mı
cemrenin_annesii Mirosunannesi yalnız değilsin aynı durumdayız canım bizde bi aylık olduk bende tükendim daha şimdiden. Şu iyi geliyo diyebilceğim bişi yok her şeyi deniyorum ama yok yine aynı. Uyku desen kucakta iyi yatağa koyunca en fazla on dk uyur. Nolcak bilmiyorum inşallah geçicek sabır çekmekten başka çare yok
ayseberilinannesi Mirosunannesi moral bozmak gibi olmasın ama 4.ayına girdiğinde azaldı benim kızımda aynıydı ama her bebekte aynı olmayabilir
Aselina0319 Mirosunannesi bebegin kolik canım büyük ihtimalle sallanmak rahatlatır onu sallanan otomatik anakucaklari isini görür 3. Ayından sonra yavaş yavaş bitiyor düzene girer sonrası
sevimeyuboglu61 Mirosunannesi büyük oğlum öyleydi keşke iki saat ağlasaydı ilk 3.5-4 ay sabah 8 gece 12_1 e kadar kesintisix ağlardı ne yapacağımı şaşırırdım , 4 aydan sonra düzene girdi ama hala mızmız bir çocuktur 28 aylık bu arads
Song Bazısı da boyle ıfade edıyor kendısını ah cnm kolıt mı acaba,bu anlarda rutın belırlemek gerekırmıs eger kolıtse mesela gunde uc dort kere masaj yapın dıyorlar,duş aldırıyorsun zaten.sıcak tut vucudunu ınsallah bir aya duzelır
Mervefe07 Mirosunannesi bir tane gaz damlası var canım adını yazıyım biraz pahalı ama onu deneyenilirsin Gripe water diye
Mirosunannesi cemrenin_annesii off çok zor allah beterinden korusun ama yalnız bakıyorum annemi daha yeni gönderdim uyku nedir bilmiyor çocuk stresten sütüm gitcek diye korkuyorum iştahım da kesildi zorla yiyorum
Mirosunannesi Aselina0319 kolik her gece olmaz mı öyle arada mı olur yani ama huysuzluk hep var ve uykuya direnme
ayseberilinannesi Mirosunannesi ilk başta bende ağlıyodum ama biz ağladıkça onlar daha huysuz oluyorlar sakin kalmazsak sakinleştiremeyiz ☺️
Aselina0319 Mirosunannesi 10. Günden başlayan diyince surekli sandım ben ama genel olarak gazlı bebekler sallanmayla rahatlar canım
Mirosunannesi sevimeyuboglu61 çok zor nasıl geçirdiniz o dönemi yakınımda ailem yok çağırıp kafa dinleyemiyorum bi yere çıkamıyorum iştahım kesildi mutsuzum önceki hayatımı özlüyorum 😭 ama onu da çok seviyorum
Mirosunannesi ayseberilinannesi zamanla olcak sanırım ağlamamak için kendmi tutunca boğazımda taş oluyo sanki
sevimeyuboglu61 Mirosunannesi evet bende tam sizin gibi hissediyordum, 4 aydan sonra azalınca keyfim uerine gelmişti Sizde biraz sabır bu günlerde geçecek inşallah ❣️
Bgmtncr Bende oyleydim canim hemde iki çocuğumda da ayni hisleri yasadim kizim 6 yasinda bebekken o da felaketti mizmiz hic durmaz gaz kolik ne ararsan var bende yalniz baktim zamanla geçiyor cocuk etrafi kesfetmeye basladikca kendi kendine emekleme yürüme vs oldukca daha rahatliyorsun sendeki duygular ama daha erken geçer bende surekli agliyordum naptim ben hayatimi mahvettim vs diye oglum 4 bucuk aylik uzun ara verince bebege dair her seyi unutmusum bunda da yasadim ayni depresif halleri yeni yeni geciyor oglumda sagolsun gaz huysuzluk haf safhadaydi gaz bitti biraz biraz dis huzursuzluklari basladi ama alisiyorsun ve geciyor o uzgun haller
Mkmom Mirosunannesi canım benim oğlan da öyle. Doktor tavsiyesiyle sab simplex damla kullanıyoruz. Kundak yapamadığımız için uykularının kısa sürdüğünü fark ettik. Bi dene istersen
Mirosunannesi Mkmom biogai ve nurse harveys kullanıyoruz bizde canım kundakla uyutuyoruz zaten yinede ayakta sallayarak uyuyo anca ayaktan indiğinde hemen göz açılıyo
Mirosunannesi sevimeyuboglu61 Nasıl sabredicem çok üzülüyorum 😢 Sabıır sabıır sabıır diye geziyorum evin içinde
Mirosunannesi Mervefe07 bundan önce onu kullandık cnm gaz sıkıntımız azaldı çok şükür mommys blıss diyorsun
Zeynephatice Mirosunannesi bebeğim büyüdü ama böyle postlar görünce istemsizce bakıyorum bizde öyleydik 4.aydan sonra rahatladı bigün pat diye kesildi şaşırmıştık niye ağlamıyor diye 😁bizim gittiğimiz her dr benim çocukta böyleydi yapacak bir şey yok derdi kabullendik bizde.kriz anında kundağa koyup iki kişi sallardık biraz rahatlıyordu diğer şeyleri hep yapmışsınız zaten.inşallah bir an önce geçer inanın o günler unutulmayacak gibi geliyor ama şuan yürüyüp konuştuğunu görünce unutuldu.şuan sanki bana daha zor yürüyor ama kucak istiyor benden başkasına gitmiyor tükenmiş hissediyorum kendimi ☺️👋
Mirosunannesi Zeynephatice oyalanmıyor daha çok küçük olduğu için kızmaktan anlamıyo bakmaktan cok anlamıyo gezmekten anlamıyo emin oln bu daha zor 😓