Kızlar merhaba benim bebeğim 2 ay 20 günlük sütüm son zamanlar azaldı doktora gittiğimde kilosu iyidi alımı güzeldi fakat kendisi kolik ve beş dk durmuyo haliyle yorgunlul stres uykusuzluk düzensiz beslenme sütümü azalttı memede doymuyo gibime geliyo ztn okdr çekiştiriyoki zar zor 5 dk emzirebiliyorm hızlı hızlı çekip bırakıyo mama önceden günde 3 defa 60 ml veriyorm şu an baya azaldığı için sütüm sizce kaç ml versem olur mesela günde kaç defa doktora gitmemize daha var aç kalsında istemiyorum kafam çok karışık