2 aylık bebegim iki hafta önce memeyi reddetti bende hem sagıp hemde gecekeri mama veriyorum ama zor bela agzına sıka sıka veriyorum biberonu almak istemiyor agzına sıkıp yarısını içiyor digerini döküyor. Doktor mamaya başla diyince biberona alıştı haliyle ama biberon bile zor içiyor. o yüzden memetyi de bıraktı napcam bilmiyorum aç aç geziyor