Hanımlar 1 ay once sezeryan dogum yaptım, bıraz zorlu bı dogum oldugu ıcın bu zamana kadar ara ara korse ancak taktım ve göbegım var hala hem emzırıp hem dıyet yapanlarınız var mı? Korseyı sımdık takmayabaslasam faydası olurmu acaba?? Nasıl gtcek bu gobek rahat 10 kılo fazlam var 😔😪🤭