Kızımda çok iştahlıydı bir anda kesildi azı dişleri çıkıyor yemeyen çocuk sorunsalını çok iyi bilirim nutrigen aldım olmadı argivit focus dediler olmadı en son doktora ağlayarak anlattım ne versem diliyle itiyor o kızım yemeyince ben de yiyemiyorum vicdan olarak en son doktorumuzla güzelce konuştuk viador diye bir takviye gıdası verdi iştah açıcı özelliği varmış gerçekten de öyle sabahları bir ölçek içiriyorum kahvaltısın önce hiç yemeyen çocuk aç kalmayacak kadar da olsa yiyor,doktorumuz eğer bebek yemeği reddediyorsa kaşık maması var hipp veya aptamilin onlardan yap içerisine istediğin meyve ceviz pekmez kat onuda yiyebilir demişti yemek yemediği zamanlarda onu yapıyorum özellikle gece maması olarak çok iyi dilerseniz deneyebilirsiniz,bu da bir süreç geçicek inşallah 🙏🏻