Sahraligunler Bebeğim 15 günlük gece bezini değişirken ayağından tutunca sanki ayağından böyle bir ses geldi gibi ağlamadi ama çok korktum çıkardım bişey yaptım diye geceden beri ağlıyorum bişey olsa ağlardı demi ağrıyı hissederdi
Berenkooommm Sahraligunler bende öyle sanıyordum çıkarttım kesin diyordum ama az haraket ettikleri için eklemlerine hava doluyormuş nasıl parmaklarımızı çıtlatıyoruz onun gibi yani
busgokalp Sahraligunler korkmayın eğer çok sert yapmadıysanız şişme morarma yoksa,bebeklerin kemikleri esnektir o dönemde be kıkırdak gibidir dikkatli olmak lazım
Med Sahraligunler Evet ağlardı. Ben giydirirken kolunu acıtmıştım kıyameti koparmıştı. Geçmiş olsun sizede.
Ogullarinaasikanne Sahraligunler Allah korusun birsey olsa mutlaka hic durmadan ağlardı canım. Yamukluk şişlik moratma gormezseniz korkmayin. Bebekler cok esnek oluyor
Sahraligunler Berenkooommm Allah razı olsun şişlik morluk çok şükür yok ovdugumda da rahatsız olmuyor ama yinede çok üzüldüm
Sahraligunler busgokalp hayir hayır sert yapmadım sadece uykusu bölünmesin diye hızlı hareket ettim bir ses hissettim ama ağlamadi şuanda yine baktım şişlik morluk vs yok çok şükür huzursuzda değil ama içime korku düştü geceden beri
morpella Sahraligunler normal bi kaç aya geçer oğlumda böyleydi doktor çoğu bebekte oluyormuş dedi bi kaç aya geçer dedi çok şükür geçti şimdi 14 aylık