Hanimlar bebegim 3. Ayina yeni girdi dogdugundan beri meme delisi bi bebek deil bazen 2 saatte bir teklif ediyorum aliyor bes dakika falan emiyor bazenn 2 saat olmasına rağmen almiyor memeyi. Sizler kac saatte bir emziriyorsunuz her istediginde verilmeli biliyorum ama benim bebegim iste cok istekli bi bebek deil sizce 3 ayda ne sıklıkla beslemeliyiz. Gece veya gündüz sizler nasil yapıyorsunuz