Mahinev merhaba, ne kadar da aynı çocuklarımız. Sizi gerçekten çok çok iyi anlıyorum.
Hergün yemek konusunda tekrara düşüyorum çünkü kızım yeni tatlara asla alışamıyor. 22 aylık olmak üzere.
Sadece tavuk suyuna şehriye çorbası ve havuç çorbası içiyor çorba olarak. İçine asla ekmek doğramıyorum çünkü asla yemiyor o şekilde. Tavuk suyuna çorbanın içinde tavuk eti olursa onu da yemiyor. Yoğurdu sadece ayran şeklinde tüketiyor. Bulgur pilavı yemiyor, pirinç pilavını sade yiyor dediğiniz gibi yemeğin suyundan eklersem ağzından atıyor. Bir ara köfte yerdi, onu da ezerek verirdim peşinden de hemen ayran verirdim yutması için ama artık köfte de yemiyor. Saatlerce bekletir ağzında, en sonunda da tükürür.
Sabah akşam kuru ekmek versem karnını onunla doyurur ve gıkı çıkmaz. Meme emmeye de devam ediyor. Bıraktıramıyorum da. Bir seferinde denemem oldu, tırnaklarını yemeye başladı çocuk. Öyle bir stres yaşadı yani.
Aç bırak dedi doktoru ama bizde de bu durum fayda etmedi. Yemediği yemeği çok aç olsa bile yemiyor. En fazla 1 kaşık alır, tükürmez de yutarsa ne ala. Ne sebze yedirebiliyorum, ne et yedirebiliyorum. Güncel kilosunu bilemiyorum ama kilo verdiği anlaşılıyor özellikle boyu da uzadıkça. Doktoru vitamin yazdı onu da içmeyi reddetti. Ek gıda konusunda çok büyük bir boşluktayım. Nasıl ilerleyeceğimi asla bilemiyorum ve üzülüyorum😔