Kızlar bahçemdeki ıspanaklar bu sene çok büyüdü. Her hafta 2-3 kg ıspanak topluyorum üstelik pazı falan da çok var. Bugün menüde mesela ıspanak kavurma ıspanaklı börek ve ıspanaklı kekten pasta yaptım. Komşulara veriyorum onlarda artık istemiyorlar o kadar çok. Buzluğa attım. Buzluk doldu. Farklı tarifleriniz varsa talibim. Ramazan günü ziyan olmasın ıspanakcıklar 🤗🤗