Merhaba anneler :) yeni doğum yapalı 25 gün oldu.sğtüm var ama akmıyor göğsünden tam anlamıyla. Elektrikli göğüs pompası ile sütünün gelmesini sağlayan oldu mı? mamajonun elektrikli göğüs pompasını kullanan var mı? Bana tavsiye edebileceğiniz çok fiyat miktarı olmayan bir ürün var mı acaba? Çok zor durumdayım.