Ben dün sabah başladım eğitime oğlum 28 aylık, dün 7-8 kez altına kaçırdı çişini, kakasını söyledi tuvalete yaptı. Gece alıştırma külodu ile yatırdım yatmadan çişini yaptı, gece uyanmıyor zaten hiç çişini yapmamış altına sabah kalınca yaptırdım hemen, gündüz de 5-6 kez kaçırdı çişini onun dışında tuvalete yaptı, kakasını da tuvalete yaptı. İki gündür tuvalete gittikten sonra küçük küçük ödüller veriyorum mesela kakasını yapınca meyveli yoğurt verdim, onun dışında sevdiği şeyler muz bisküvi vs ödüllendirdim tebrik ettim, suyu çok seviyor her tuvaletten sonra elini yıkadık o da hoşuna gitti şu anlık iyi gidiyoruz siz de ödüllendirerek sevdiği şeyleri yaparak destekleyebilirsiniz süreci. Mesela “hadi gel tuvalete gidelim sonra da birlikte birer bardak meyve suyu içelim” gibi heveslendirerek alıştırabilirsiniz