morkalp kakasınıda yaptıysa rahatlar endişelenmeyin beslenmeden sonra gazdan oluyor, ateşi yokmuş bu gibi durumlarda dr. Ateşi varsa kanda enfeksıyon olabılır ya da ıdrarda demişti ama bızımde yoktu sadece ıkı gun kakasını yapamıyordu gaz vardı yapınca sorunumuz kalktı ,üşütmüş olsa ateşte eşlik ederdi. Ama tekrar ederse gözlemleyin akşama kadar devam ederse doktora danışın tekrar geçmiş olsun