Merhaba Acemi bir anneyim ve ilk çocuğum yardım edin😅benim bebeğim 1bucuk aylık uyuturken kucağımda yada memede uyur sonra yatağına koyuyorum sallamaya alıstırmadım hiç ama ben istiyorum ki yatağına bırakayım kendiliğinden uykuya geçsin kucağıma alışmasın.Bunun için nasıl bir yol izleyebilirim.(Bir kez yatağına koyup saklandım😅 öyle çok ağladıki dayanamadım🥺ne yapabilirim başka)tecrübeli analarımız yardımcı olur musunuz🙏🏻