1.5 aylık ikizlerim var gün geçtikçe daha çok zorlanıyorum. 40 çıksın iyi olur kendilerine gelir onlar dediler daha da kötü oldu.. sanki hep böyle gidecek gibi hissediyorum. 😏 Sizde de öyle miydi ? Tabi birde şu seninkilerde ne var şunun çocuğu şöyleydi seninkiler tek çocuk gibi demeleri.. 😡