Momcnssss bebeğim sadece anne sütü aldı 6 aylıkken 5.800 dü kilosu erken doğdu 2700 doğdu ama herkes küçücük diye diye hep üzdüler beni ek gıdaya 6 aylıkken başladım şuan yeni 1 yaşında olduk 10.500 kilo. Yani her bebeğin gelişimi farklı ama bazı bebeklere ek gıda yarıyor düzenli sağlıklı beslemeye çalış sürekli emzirmeye de devam et. Benim sütüm fazlasıyla vardı çok şükür ama bebeğimde reflü ve alerjiler vs vardı oyüzden çok kusardı her emziğini kusardı oyüzden kilo alamıyordu ama şimdi kocaman oldu üzülme büyüyorlar 🤎 sizin 7 kilo bende gayet iyi 6 aylık bir bebek için sağlıklı olmak önemli ben kusmasın da kilo almasın diye dua ediyordum her emdiğini yedğini çıkarıyordu. Bizim 7 aylıkken kusması azaldı 8 aylık tamamen bitti ondan sonra kilo almaya başladı yavrum inşallah sizde ek gıdayla güzel toparlarsınız