Cansuukoosee her zaman aynı düzende gitmeyecek o yüzden fikir olarak değişikliliğe kendinizi alıştırın ve bebeğinizi beslenmeye zorlamayın, kendinizi de yıpratmayın ilk olarak tavsiyem budur 🌺 evet saatleri uzatın 3 saate çıkartıp 90 cc verin mesela, eğer az geliyorsa bir sonraki öğünde ona göre mama miktarını artırın. Fazla geliyorsa da azaltın. Biz her ne kadar bir düzen oluştursak da bebekler kendi düzenlerini sağlıyorlar. Allah yardımcınız olsun inşallah