Merhaba benim de bebeğimde aynı belirtiler vardı bizde tahlil yaptırmadık, ben çok katı diyete girdim. Tüm hayvansal ürünleri yemeği bıraktım bu sürede her emzirme öncesi relactaz damla kullandım laktoz intörelansı için sıkıntımız bittti. Suan 3,5 aylık sütüm bittiiği için sadece mama veriyorum aptamil prosyneo alerjik bebekler için mama yine her mama öncesi damla veriyorum. Kızarıklıkları ve kakası normale döndü gaz sancısı da kesildi. Doktorunuza danışarak damlayı kullanmanızı öneririm. Sütteki laktoz seviyesini dengelediği için alerji en alt seviyeye iniyor.