Mavi0688 ben ilk baştan itibaren blw ile başladım. 5.5 aylıkken. Sonradan, 9-10 aylık olduğunda çorba vs ben de vermeye başladım, şu anda 11 aylık, bazen kaşığı kendisi alıyor bazen benden istiyor. Diğer şeyleri yine önüne koyuyorum, bazen yiyor bazen gene benim vermemi istiyor. Ben de o nasıl isterse öyle yapıyorum. Sevmediği bir şey olduğunda ya da doyduğunda atıyor yiyecekleri. Hatta mama sandalyesinin masasında yemek varsa ve bizimki doyduysa bir güzel elleriyle temizliyor masayı sağa sola süpürüp fırlatarak 😅
Biz minik mama sandalyelerinden almıştık, taşınabilir olanlardan, onu kullanıyoruz, bizim masamızın üzerine koyuyoruz, böylece atrığı şeylerin çoğu bizim masamızda kalıyor. Deneyebilirsiniz isterseniz. Bir de, yerlere serilen örtüler var, zorlansam onlardan da alacaktım fakat çok gerek kalmadı bizde, belki sizin işinize yarar.
Keyifli günler diliyorum 💕