Selam güzel anneler ☺️ Bebeğim 13 aylık bir süredir durup dururken elini, parmağını boğazına kadar sokup öğürttürüyor kendini 😞 bu aralar çok sık yapmaya başladı bildiniz müdahale etmesem elini çekmesem kusturana kadar öğürüp kusana kadar çekmiyo elini ağzından 🤷♀️ Böyle bişey yaşananınız var mı doktoru diş çıkardığı için dedi ama bu açıklama hiç tatmin etmedi sanki boğazında bişey varmış gibi yapıyo 😔