Ahsen123 Her bebeğin mide kapasitesi ve iştahı farklıdır demek ki 30 cc bebişe yetiyor fazlasını istemiyor.Sakın zorlamayın.Oğlum 7 buçuk aylık doğduğundan beri anne sütü+mama ile beslendi ikisinden de vazgeçmedi ve alması gereken miktarın hep fazlasını istedi her mama bitişinde deli gibi ağlardı paniklettirirdi bizi ama yinede hep çok kustu az beslesemde değişmedi.Kilo alımı normalse,persentilde gelişim geriliği yoksa hiç endişe etmeyin istediği kadar içsin:)