Anneler merhaba ❤️
bildiğimiz gibi havalar tam geçiş döneminde bir sıcak bir soğuk gece gündüz değişiklik gösteriyor bebeğim 2 aylık bu hava geçişlerinde gece uykularından sırıl sıklam terleyerek uyanıyor her uyanşında komple üst değiiştirmekten de hiç hoşnut değil sizler bu havalarda bebeklerinizi gece uykusunda ne kadar ne ile örtüyorsunuz veya uyku tulumu kullanıyormusuz eğer kullanıyorsanız tulumunuz kaç tog hangi marka bilgilendirir destek olursanız çok sevinirim 🌸