26262626 Guzelkizim1 elektirikli ızgara düşünüyorum. Biz mangal bile yapıyoruz. Annem ne iyiymiş demişti. 130 civarı bi şey. Kayınvalideme almak istemiyorum açıkcası. Torununa bi zıbın almışlığı yok. Aldığımı da giydiğini görmedim. Eşime ne diycem bilmiyorum. Kendi annesine alınıyor benimkine yok diye düşünebilir. Ama içimden gelmiyor
birfincantuzruhu Guzelkizim1 valla yasak var ne anneme ne kayınvalidem e gitmiyorum bu sene almicam kimseye bisey 😂
Mommybadm Guzelkizim1 para gondericem hep eksiklierini aldım anneler gününde ama bu sefer bilemedim ne eksik belki kıyafet alır diye para göndereceğim
Mommysharkdoodoodoodoo Ben hem kayınvalideme hem anneme özel kahve kutusu gönderdim içinde sukulent, fincan, su bardağı, kahve, çikolata, fular, kokulu mum var. Kendim bir siteden seçtim farklı şeyler de konuluyor.
Mom62636362 Mommysharkdoodoodoodoo Merhaba ben de bu tarz bir şey düşünüyordum sayfayı öğrenebilir miyim acaba?
Mommysharkdoodoodoodoo Mom62636362 muhikuydu sanırım diğer sitelere de baktım ama en uygun bunu buldum. Benim yaptığım kutu 190 TL tuttu 10 TL indirim ilk girişte 180 TL’ye geldi. Diğer sitelerde aynı ürünleri 300e yapıyorlar 🙄
Mom62636362 Mommysharkdoodoodoodoo Tamam canım çok teşekkür ederim ayrıca bilgilendirme için hemen bakıcam ❤️ anneler günün kutlu olsun inşallah 😍