Bizde ek gıdaya geçeli neredeyse 2 ay oldu ama hala çok katı püre kıvamı veremiyorum hemen kabız oluyor çok fena acı çekiyor hele bir kere tahıllı mama verdim kupkuru kabız oldu çok korkmuştum.şuan sulandırılmış meyve püresi veriyorum yada sebze öğlen akşamda ev yapılı sulandırılmış yoğurt veriyorum bütün sütlerinede zeytinyağı katıyorum normal yapıyor kakasını. Sanırım bağırsaklar gıdalara alışana kadar böyle gitmek gerekecek